1 Ağustos 2013 Perşembe

Dream High/Büyük Hayaller


Merhaba arkadaşlar :D

Hatırlasanız Dream High 2 den bahsederken ilkinin adı da geçmişti geçen yazıda.Bahsederim demiştim ve işte buradayım:D

Doğrusunu söylemek gerekirse ilk bölümlerinde sıkan bir dizi, hatta bu yüzden bir ara diziyi izlemeyi kesmiştim. Neyseki daha sonra devam edebilmişim. Çünkü izlemeseydim gerçekten harika bir Kore dizisini kaçıracaktım.Dizi 29 Ocak - 3 Mart 2012 tarihleri arasında Türkiye'de TRT Okul kanalında yayınlanmış.Ben internetten  izlemiştim ama bilginiz olsun.


Konusuna gelecek olursak: Kirin Sanat Okulunda'ki 6 öğrencimizin hepsinin hayali ünlü bir sanatçı olmaktır.Okulda şarkı söyleme,dans ve şarkı sözü yazma gibi becerilerini geliştirirler aynı zamanda kişisel sorularıyla da mücadele ederler.Bu zorlu zamanlarında birbirlerine destek oldukları gibi rekabet ettikleri zamanlar da vardır.


Karakterleri çok iyi olan bu diziyi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.Evet başta biraz sıkıcı olabilir ama sonra bir bağlanıyorsunuz kaç saat olmuş haberiniz olmuyor.Karakterler dedim de bari şu oyuncuları da bir tanıyalım.

Oyuncular








  • Suzy  Go Hye-mi








  • Kim Soo-hyun  Song Sam-dong
  • Taecyeon Jin-gook/Hyun Shi-hyuk








  • Eunjung Yoon Baek-hee
  • Wooyoung Jason








  • IU Kim Pil-sook


  • Dizinin müzikleri de bir harika:) Hemen bir örnek koyuyorum kesinlikle dinlemelisiniz.


    Dizi hakkında bazı bilgiler vereceyim şimdi...



    TürKomedi
    Romantik
    Müzik
    FormatTV serisi
    YazarPark Hye-ryun
    YönetmenLee Eung-bok
    Baş Rol OyuncularıSuzy
    Kim Soo-hyun
    Taecyeon
    Eunjung
    Wooyoung
    IU
    Açılış MüziğiDream High
    Kapaış MüziğiOnly Hope
    Yapıldığı ÜlkeSouth Korea
    Orjinal DiliKorean
    Sezon Sayısı2
    Bölüm sayısı16 (1 special)
    Okuduğunuz için teşekkürler:) Umarım faydalı olmuştur.İşinize yaradysa ne mutlu bana:)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder