13 Ağustos 2014 Çarşamba

Sevimli Canavarlar / Monsters INC.


Herkese Merhaba!!

Bugün çook sevimli bir animasyonla karşınızdayım. Eğer henüz izlemediyseniz muhakkak izlemelisiniz. Ben de bu animasyonu, animasyonun ikinci filmi olan Sevimli Canavarlar Üniversitesi filminden sonra izledim. İkincisi de en ilki kadar eğlenceli. Filmde bizi adından da anlayacağımız gibi sevimli canavarlar karşılamakta. Onların da bizler gibi birer hayatı var. Hayatlarını sürdürebilmek için enerji kaynağı olarak ise çocuk çığlığı kullanıyorlar. Bu konuda bir meslek bile var. İşte bizim kahramanlarımızın işi ise bu çığlıları toplamak. Kahramanlarımız Sully
ve Mike bu işte en iyi sırada yer alırken başlarına korkunç bir şey gelir. Canavarlar dünyasına küçük bir kız gelir ve kahramanlarımız kimse anlamadan kızı geldiği dünyaya geri yollamaya çalışırlar.

Sully

Mike

Canavarlar dünyasına gelen küçük kız Boo
Hani biz böceklerden korkarız ya da bazı hayvanlardan, aslında onlar da bizden korkarlar. Eğer bu korkuyu aşarsak o hayvanlarla barış içinde mutlu bir şekilde yaşayabiliriz. Canavarlar da öyle. Bu filmde küçük kızla bir canavarın arkadaşlığına tanık olacaksınız.

Evde sevidiğim yemek olunca ben :'D Caps yapmadan duramadım :D
Sınıfta biri grip olunca :'D
Geç saatte ödev bitirince
Çook uykum gelince:'D

Filmi kaçırmayın derim. Şimdiden iyi eğlenceler :)


NOT: Gifler ve resimler bana ait değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder